Preces pasūtīšana:
Pircējs veic preču pasūtīšanu caur šo internetveikalu, norādot pasūtāmo preču veidu, izmēru, krāsu un daudzumu. Veicot pasūtījumu, Pircējs apņemas norādīt precīzu informāciju, t.i., vārdu, uzvārdu, piegādes adresi un savu kontaktinformāciju. Pircējs ir atbildīgs par pareizu datu uzrādīšanu, pretējā gadījumā Preces piegāde netiek garantēta. Preces pasūtīšana uzskatāma par Pircēja piedāvājumu Pārdevējam noslēgt Distances līgumu par pasūtītātās Preces piegādi un par Pircēja piekrišanu iegādāties pasūtīto Preci par norādīto cenu. Personas dati, kas attiecas uz preces piegādi, netiek nodoti trešajai personai, izņemot SIA Omniva Latvija, pasūtījuma piegādes nodrošināšanai.
Distances līgums tiek slēgts starp interneta tirdzniecības vietnes www.kimimanufaktura.lv īpašnieku SIA “K.I.M.I. manufaktura” , reģistrācijas Nr. 40103846143, juridiskā adrese: Berģu iela 13, Rīga, (turpmāk tekstā – Pārdevējs), un Pircēju, kas izdara pasūtījumu un veic pirkumu www.kimimanufaktura.lv interneta tirdzniecības vietnē. Distances līgums attiecas uz visiem pasūtījumiem un pirkumiem, kas veikti www.kimimanufaktura.lv interneta tirdzniecības vietnē. Šis Distances līgums neattiecas uz pirkumiem, ko Pircējs veicis mazumtirdzniecības vietās.
Pārdevējs apņemas pārdot un piegādāt Pircējam preces, atbilstoši Pircēja pasūtījumam.
Pārdevējs veic Preces piegādi Pircēja norādītajā adresē Latvijā, un ārpus Latvijas – saskaņā ar šeit noteiktajiem tarifiem. Pircējs sūtīšanas izdevumu un Preču apmaksu veic kopā, pirms apstiprinājuma saņemšanas un Preču piegādes no Pārdevēja. Piegādes cena tiek iekļauta rēķinā.
Pasūtījumus Pircējs var veikt 24 stundas diennaktī. Pārdevējs nosūta Pircējam apstiprinājumu par pasūtījuma pieņemšanu e-pasta veidā. Pasūtījuma izgatavošana un komplektēšana tiek uzsākta brīdī, kad nauda ir ieskaitīta Pārdevēja kontā.
Pasūtījuma saņēmšanas veidi un izcenojumi:
Pasūtījuma saņemšana K.I.M.I. manufaktura salonā (Kr. Barona ielā 34, 3 stāvs) – bezmaksas
Pasūtījuma saņemšana ar OMNIVA pakomātu:
- Latvijā – 4 eur. Bezmaksas piegāde pasūtījumiem virs 250.00 EUR
- Igaunijā un Lietuvā – 9 EUR
- Citās Eiropas valstīs – aprēķins pēc tabulas
Pircēja, kurš preci saņem ārpus Eiropas Savienības zonas, atbildībā ir segt visus ar atmuitošanu saistītos izdevumus.
Apmaksas noteikumi:
Par iegādāto preci Pircējs var nerēķināties ar maksājuma karti vai ar pārskaitījumu.
Pircējs var nerēķināties ar skaidro naudu SIA “K.I.M.I. manufaktura” salonā.
Naudas atmaksas noteikumi:
Naudas atmaksa tiek veikta izmantojot tādu pašu maksāšanas līdzekli, kādu klients izmantoja darījumā.
Piegādes termiņi:
Ja pasūtīta prece ir uz vietas, izsūtīsim to nākamajā darba dienā vai arī nākamajā darba dienā varēsiet to saņemt mūsu salonā pēc adreses Kr. Barona ielā 34, 3 stāvs no plkst. 12:00 līdz plkst. 17:00.
Ja pasūtīto preci jāizgatavo, izsūtīsim to 7 darba dienu laikā no preces pasūtīšanas brīža.
Atteikuma tiesības:
Pircējam ir tiesības izmantot atteikuma tiesības 14 dienas, sākot no pasūtījuma apstiprināšas dienas.
Lai izmantotu atteikuma tiesības, Pircējam ar nepārprotamu paziņojumu (piemēram, pa pastu nosūtītu vēstuli vai e-pastu) mūs – SIA „K.I.M.I. manufaktura“, reģ. Nr. 40103846143, juridiskā adrese: Berģu ielā 13, Rīga, e-pasts info@kimimanufaktura.lv. ir jāinformē par lēmumu atteikties no šā līguma.
Mūsu tīmekļa vietnē sadaļā „Atteikuma tiesības“ Pircējs var arī elektroniski aizpildīt un iesniegt atteikuma veidlapu. Ja Pircējs izmantos šo iespēju, mēs nekavējoties pastāvīgā informācijas nesējā (piemēram, pa e-pastu) paziņosim par šāda atteikuma saņemšanu.
Lai atteikuma tiesību termiņš būtu ievērots, pietiek, ja savu paziņojumu par atteikuma tiesību izmantošanu Pircējs nosūta pirms atteikuma tiesību termiņa beigām.
Ja Pircējs un Pārdevējs vienojās par preces atgriešanu, pircēja pienākums ir 3 dienu laikā pēc atteikuma vēstules nosūtīšanas atdot preci Pārdevējam, to nosūtot izmantojot to pašu sūtīšanas veidu kā saņemot preci vai nogadājot preci K.I.M.I. manufaktūra salonā pēc adreses Kr. Barona iela 34, 3 stāvs.
Omniva pakomāta atgriešanas adrese: Rīgas T/C Juglas Centrs pakomāts, Juglas iela 2, Rīga. Precei ir jābūt tieši tādā pašā stāvoklī, kāda tā bija saņemšanas brīdī – nedrīkst būt lietota, nēsāta vai pakļauta kādai citai mehāniskai ietekmei. Visus atpakaļ sūtīšanas izdevumus sedz klients, kā arī uzņemas pilnu atbildību par preci laikā, kamēr tā tiek sūtīta atpakaļ.
Saņemot atpakaļ atgriezto preci, mēs veicam tās novērtējumu vai tā nav bojāta, saplēsta, nēsāta, mazgāta vai kā savādāk deformēta. Ja atgrieztā prece ir tieši tādā pašā stāvoklī, kāda bija izsūtīšanas brīdī tad mēs veicam naudas atgriešanu par summu kādu prece tika iegādāta. Naudas pārskaitījumu atpakaļ Jūsu kontā veicam 10 (desmit) darba dienu laikā no brīža, kad esam saņēmuši atgriezto preci. Nauda par sūtīšanu netiek atgriezta. Individuālos pasūtījumus mēs nepieņemam atpakaļ un neatmaksājam to vērtību. Gadījumā, ja radīsies kaut kādi jautājumi vai šķēršļi pirkuma summas atmaksai SIA K.I.M.I. manufaktura pārsāvji sazināsies ar Pircēju.
Pircējs nevar izmantot atteikuma tiesības, ja:
- pasūtītās preces ir lietotas, notraipītas vai citādi bojātas bojātas;
- pasūtītās preces ir izgatavotas tieši Pircējam pēc individuāla pasūtījuma;
Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12. panta sestā daļa nosaka, ka “patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā”. Pārdevējs patur tiesības Pircējam atteikt izmantot atteikuma tiesības vai ieturēt kompensācijas maksu gadījumā, ja prece ir bojāta, lietošanas laikā nevērīgi izturoties pret preci vai neievērojot instrukcijas norādījumus, ja ir nozaudēts preces oriģinālais iepakojums vai ja tās iepakojums ir būtiski bojāts.
Strīdu risināšanas noteikumi:
Ja sūdzība tiks atzīta par nepamatotu un Jūs sūdzības atzīšanai par nepamatotu nepiekritīsiet, Jums ir tiesības izmantot normatīvajos aktos noteiktās alternatīvo strīdu risināšanas iespējas, iesniedzot preces pārdevējam rakstveida iesniegumu par ārpustiesas strīda risināšanu.
- Informācija par strīdu risināšanas procesu: www.ptac.gov.lv/lv/
content/stridu-risinasanas- process - Informācija par ārpustiesas patērētāju strīdu risinātāju datubāzi: www.ptac.gov.lv/
lv/content/arpustiesas- pateretaju-stridu-risinataju- datubaze - Informācija par strīdu izšķiršanu tiešsaistē (SIT): Ja ir radusies problēma ar tiešsaistē nopirktu preci, klients var izmantot SIT platformu, lai iesniegtu sūdzību, ko izskatīs neatkarīga strīdu izšķiršanas struktūra. Links uz SIT platformu: https://ec.europa.
eu/consumers/odr/main/index. cfm?event=main.home2.show&lng= LV